Subject: 2023-289 Sidani maaparandussüsteemide ja tee uuendustööde kava V01 | kooskõlastamine
From: "Karina Medvedeva" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 15:35:07 +0200

Tere

Saadame teile kooskõlastamiseks töö nr 2023-289 „Sidani
maaparandussüsteemide ja tee uuendustööde kava V01“.

Objekti asukoht: Jõgeva maakond, Mustvee vald, Raadna ja Separa küla.

Ehitusprojekti tellija: Riigimetsa Majandamise keskus.

Kooskõlastuse kaaskiri on esitatud manuses ja uunedustööde kava materjalid
on alla laaditavad aadressilt:

https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/Eg1rUmfR2GlAoX2dQo2L76M
BIrTxGGJbccYKB1DRX3QqVQ?e=P6Xejs

Kui võimalik, siis palun Teie tagasisidet kiirendatud korras. Aitäh!

Lugupidamisega

Karina Medvedeva

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 5593 2353

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.